Maj 22, 2012, 19:59:58 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności: Uruchomiono nową stronę http://akcesoria.fujitsu-shop.pl - zapraszamy!?wyszukiwanie zaawansowane
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Problem z CD ROM POMOCY:(:(:(:(  (Przeczytany 1249 razy)
Maksel
Nowy użytkownik
*

« : Kwiecień 04, 2009, 11:50:15 »

Witam

Posiadam laptop Fujitsu Siemens Esprimo V5535.
Mam problem z CD ROM a dokładniej: optiarc DVD RW AD-7590 . Jestem zielony w obsłudze komputerów także proszę ewentualnię o pomoc krok po kroku.
Problem jest taki:

Gdy wkładam płytę (obojętnie jaką) przez chwilę coś szumi w napędzie jakby się wgrywało i na kursorze pojawia się mała płytka i tak trzy razy ładuję się coś w napędzie i potem echo, koniec. Wchodziłem w menedżer urządzeń i tam pisze, że jest wszystko ok, czytałem na innym forum żeby odinstalować CD ROM i po restarcie komputera samo się zainstaluje. Zrobiłem tak, ale to nic nie dało. Laptop kupiłem we wrześniu 2008 i był bardzo mało używany. Wcześniej działał bez problemu. Przypomne, że miałem ostatnio problem z wirusami. Pojawiło się sporo trojanów i  Blue screen (tzw. ekran śmierci jak go nazywają), który jakoś udało mi się zwalczyć, potem nie mogłem otwierać skrótów do dysków. Wyskakiwało okno z wyborem programu do otwierania. Też jakoś to obszedłem, ale z tym napędem nie potrafię nic. Jest mi bardzo teraz potrzebny także proszę o pomoc. Dzięki to moje gg jakby coś 15739512
ZibiOs
Użytkownik
**

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #1 : Kwiecień 04, 2009, 18:20:00 »

Witam. Postaw na nowo system - jeśli nie pomoże to daj znać. Pozdrawiam.

Zarządzanie portalami. Pozycjonowanie stron. Aplikacje internetowe.
http://ZibiOs.pl
Maksel
Nowy użytkownik
*

« Odpowiedz #2 : Kwiecień 04, 2009, 20:15:06 »

Witam. Postaw na nowo system